Jesteśmy dostępni od 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku

Hotelarstwo

Oprogramowanie do obsługi hotelu i system rezerwacji

Zazwyczaj przez hotele i pensjonaty przewija się setki osób w ciągu zaledwie jednego dnia – konieczne jest rejestrowanie gości, przygotowywanie dla nich pokojów czy sprzątanie po ich wyjeździe. Kluczowe znaczenie ma zatem sprawnie działający system rezerwacji hotelowej. Wybierając oprogramowanie Cerez unikniesz nieprzyjemności, gdyż wszystko będziesz mieć dokładnie zaplanowane!

Cerez to program tworzony między innymi dla hoteli i restauracji. Ma on na celu usprawnić przesył informacji oraz poprawić komfort obsługi gości. Aplikacja ma formę terminarza, na który nanoszone są informacje dotyczące rezerwacji pokoi hotelowych oraz ogólnych zaplanowanych zadań. Przejrzysty interfejs może obrazować ilość dostępnych pokoi, ich status, a także czas, od kiedy i do kiedy będą zarezerwowane wraz z danymi osobowymi konkretnego gościa – to, w jaki sposób będą umieszczane informacje, zależy wyłącznie od administratorów hoteli.

zrzut ekranu wysłanych powiadomień z aplikacji Cerez

Ciągły wgląd do bieżących statystyk hoteli

Oprogramowanie hotelowe Cerez, oprócz samej rezerwacji pokoi, umożliwia również stworzenie grafiku dla pracowników. W wygodny sposób można przydzielić personel do sprzątania określonych pomieszczeń przed i po planowanej wizycie gości – dzięki możliwości zdalnego zarządzania systemem, będziesz na bieżąco z sytuacją w Twoim hotelu. Możesz zlecić konkretnemu pracownikowi dekorowanie pomieszczeń, obsługę recepcji czy pracę w kuchni, wyznaczając mu dni i godziny, w jakich będzie pracował.

Program do obsługi rezerwacji w hotelu Cerez działa online, a każdy pracownik może otrzymać dostęp do swojego własnego konta z określonymi uprawnieniami. Pozwala to być na bieżąco z wprowadzanymi zmianami. Programy rezerwacyjne można wykorzystywać dla kilku hoteli jednocześnie i tym samym optymalizować wydajność swojego zespołu. Pomocne mogą być również statystyki, które przygotowywane są automatycznie przez aplikację – ukazane są w nich zyski (jeśli właściciel wycenił konkretne usługi hotelowe), a także średni czas rezerwacji lub najczęściej wybierany standard pokojów.