Ekran logowania/rejestracji można znaleźć tutaj, jeśli nie posiadasz konta kliknij „Rejestracja”.
Po uzupełnieniu formularza, na podany przez Ciebie adres, został wysłany email z linkiem aktywacyjnym.
Po potwierdzeniu zyskasz dostęp do aplikacji.
Pierwsza pozycja w menu głównym „Start”
Szybki wybór
- Wizyty – lista z podziałem na dni i pracowników
- Szybka rezerwacja – tutaj można dodać wizytę, aplikacja zasugeruje najbliższe wolne terminy
- Wizyty do akceptacji – to lista wizyt które już miały miejsce (akceptacja wymagana jest do statystyk)
- Wysłane powiadomienia – tu możliwe jest sprawdzenie wysłanych powiadomień oraz ich statusów
Wizyty
- Sekcja ta jest podzielona na dwie kolumny z listami wpisów dla poszczególnych pracowników
- Po kliknięciu na wizytę pojawi się krótkie podsumowanie
W tej sekcji możliwe jest szybkie dodanie wizyty
Krok pierwszy - wybranie usługi
Krok drugi - możliwe jest:
- Wybranie dowolnej ilości klientów
- Stworzenie nowego klienta
- Wybranie zdefiniowanej grupy klientów
Krok trzeci - wybór pracownika
- Jeśli jesteś jedynym pracownikiem ten krok zostanie pominięty
Krok czwarty - wybór wolnego terminu
- Najpiew należy zawęźić ramy czasowe suwakami
- Aplikacja wyszuka najbliższe wolne terminy (kolumna “Znalezione terminy”)
- Wyboru można dokonać w kalendarzu
Krok piąty - podsumowanie
Na tej stronie potwierdzamy zrealizowane wizyty
- Nie jest to obowiązkowe, ale wymagane aby wizyty poprawnie dodały się do statystyk
- Aby zatwierdzić należy kliknąć na dany dzień lub wizytę w ramach wybranego pracownika
- Zatwierdzenie jest dostępne również po kliknięciu na kalendarz
Przed zatwierdzeniem wizyty możliwa jest jej edycja
Powiadomienia SMS o wizycie
Ta zakładka pokazuje powiadomienia wysyłane konkretnym klientom (użytkownikom)
- Filtr pozwala na zawężenie powiadomień względem dat
- Lub wyszukiwanie po typach (wysłano, problem, nie wysłano)
- Poniżej jest graficzna reprezentacja “telefonów” użytkowników i powiadomień
Kalendarz
Kalendarz pracy (główne miejsce ustalania wizyt, zajęć itp.)
-
Po lewej
- Lista „przypiętych” usług do szybkiego przenoszenia na kalendarz (metodą przeciągnij i upuść)
- Wybór czyj kalendarz ma być wyświetlany
- Przycisk zmiany trybu pracy kalendarza: „Wizyty” oraz "Czas pracy" (który pozwala na ustawianie czasu pracy pracowników)
-
Po prawej
- Widok kalendarza
- A nad nim jest zmiana wyświetlanej liczby dni
- W kalendarzu kliknięcie na dowolną godzinę wywoła ekran dodawania nowej wizyty/zajęć (poniższy ekran)
-
Ekran ten podzielony jest na sekcje wyboru:
- Pracownika
- Daty i godziny
- Czasu i kosztu
- Usługi
- Klienta lub grupy klientów
- Dodatkowej notatki
Podgląd wizyty oraz jej edycja jest dostępna po kliknięciu na wizytę w kalendarzu.
Wizyty można przeciągać po kalendarzu w ramach jednego pracownika co pozwala na szybką zmianę godziny lub daty.
Dodawanie z paska szybkiego wyboru
- Po zdefiniowaniu listy najczęściej wybieranych usług (po lewej stronie), nową wizytę można stworzyć szybkim przeciągnięciem
- Na kalendarzu pojawi się „cień” pokazujący ile czasu dana usługa zajmuje
- Po „upuszczeniu” usługi w wybranym miejscu, pojawi się ekran edycji wizyty
Wielu pracowników
- W przypadku więcej niż jednego pracownika korzystając z opcji po lewej stronie wybieramy widocznych pracowników
- Każdy pracownik ma indywidualnie ustalany czas pracy - w kalendarzu przedstawione jako różne kolory
W trybie czasu pracy edycja możliwa jest poprzez:
- Kliknięcie na danego pracownika
- Przeciąganie kolorowego bloku w górę (wcześniej) i w dół (później)
- Złapanie dolnej krawędzi bloku danego pracownika
Pracownicy
Lista pracowników, ich urlopy oraz wizyty
Dodawanie pracownika
- Po naciśnięciu przycisku „Dodaj pracownika” pojawia się poniższy ekran
- Należy podać dane takie jak: imię, nazwisko, telefon
-
Niezbędne jest przypisanie roli do użytkownika: administrator lub pracownik
- Rola administratora pozwala min. tworzyć nowych pracowników, zarządzać kalendarzami, zmieniać ceny usług, podglądać statystyki
- Rola pracownika pozwala jedynie zarządzać swoim kalendarzem
-
Ta sekcja umożliwia ustawienie:
- Przycisk z poniższego zrzutu kopiuje ustawienia na wybrany dzień
Statystyki
W tej sekcji znajdziemy wszystkie informacje o czasie trwania usług i dane finansowe
Dane zostaną tu wyświetlone, tylko gdy wizyty zostaną zaakceptowane!
Wykres dochodów za dany miesiąc (w przeliczeniu na dzień)
Wykres sumaryczny dla całego miesiąca z rozbiciem na pracowników
- Łączny dochód
- Łączny czas pracy wynikający z kalendarza
- Łączny czas wizyt
Filtr
- Po kliknięciu na "Wizyty" lub "Pracownicy" belka się rozwinie się i pozwoli na wybranie więcej opcji
Wizyty
- Przechodząc na poszczególne opcje uzyskamy szczegółowe informacje na wybrany temat
Opcje zakładki Wizyty wyświetlają dane podzielone odpowiednio według:
- Wizyty - dni
- Pracowników
- Branż
- Usług
- Czasu (łączny czas trwania)
- Dochodu (suma)
Jako opcje zakładki Pracownicy wybieramy odpowiednio zarejestrowanych pracowników
- Pierwszy wykres przedstawia czas pracy zestawiony z wizytami oznaczonymi odpowiednimi kolorami
- Drugi wykres przedstawia dochody
Usługi
W tej sekcji możemy zarządzać usługami które oferujemy
Funkcje w tej sekcji:
- Przycisk “Dodaj usługę” wywołuje ekran dodawania nowej usługi
- Lista aktywnych usług
- Opcje edycji, kopiowania i usuwania usługi (rozwinięcie w dalszej części)
- Tabele można sortować przez naciśnięcie na dowolny z nagłówków (Nazwa, Typ itp.)
- Wyszukiwarka usług
Dodawanie nowej usługi:
- Wybór branży (np. fryzjerstwo, kosmetyczna itp.) – do wyboru tylko te branże, które są zarejestrowane w danych firmy
- Wybór rodzaju usługi z listy usług
- Wybór przewidywanego czasu usługi
- Można mieć kilka takich samych usług o różnej długości (np Strzyżenie męskie 20 minut, strzyżenie męskie 30 minut itp) oraz przydzielać je zgodnie z przewidywanym czasem trwania dla danego klienta
- Ustalenie ceny usługi
- Wybór jakim kolorem dana usługa będzie reprezentowana w kalendarzu
- Zaznaczenie tej opcji, dana usługa wyświetli sie w menu szybkiego dodawania po lewej stronie w kalendarzu
Kopiowanie usługi przydaje się przy tworzeniu kilku warianów jednej usługi np. różniących się czasem trwania i ceną
- Formularz jest wstępnie wypełniony danymi usługi która jest duplikowana
- Każdą opcję można zmienić
- Takie wariany mogą wyglądać następująco:
Dane
W tej sekcji możemy zmieniać dane firmy i ustawienia aplikacji
Informacje ogólne
- Podstawowe informacje o firmie takie jak nazwa, telefon, e-mail itp
- Ta sekcja pozwala na zmienę/dodanie branży, które determinują jakich usług firma może używać
Powiadomienia
- Ta sekcja pozwala na wybranie powiadomień które mają być wysyłane do klientów
- oraz to kiedy te powiadomienia mają być wysyłane
- Pod każdą opcją jest przykładowe powiadomienie jakie otrzyma klient
- Powiadomienia wysyłane są z niewielkim opóźnieniem względem daty utworzenia/modyfikacji
Dane adresowe
- W tej sekcji można zmienić dane adresowe naszej firmy/placówki
Godziny pracy
- Na tej stronie można zmienić godziny pracy zakładu
Bezpieczeństwo
- Na tej stronie można utworzyć hasło (PIN) które blokuje dostęp do poszczególnych sekcji aplikacji (np. statystyk)
Aktywacja
- Sekcja po lewej pozwala na przedłużanie abonamentu na kolejny okres
- Po prawej stronie dostępna jest historia transakcji
- Przedłużenie abonamentu dostępne jest pod przyciskiem "Opłać teraz"
- Płatność obsługiwana jest przez PayU
- Przedłużenie aktywacji można dokonać w dowolnym momencie, abonament przedłuży się na kolejny miesiąc licząc od daty zakończenia poprzedniego okresu, wpłaty online