Ekran logowania/rejestracji można znaleźć tutaj, jeśli nie posiadasz konta kliknij „Rejestracja”.
	 
	Po uzupełnieniu formularza, na podany przez Ciebie adres, został wysłany email z linkiem aktywacyjnym.
	 
	Po potwierdzeniu zyskasz dostęp do aplikacji.
	
		
Strona startowa
	
	
		Pierwsza pozycja w menu głównym „Start”
	 
	
		- Wizyty – lista z podziałem na dni i pracowników
- Szybka rezerwacja – tutaj można dodać wizytę, aplikacja zasugeruje najbliższe wolne terminy
- Wizyty do akceptacji – to lista wizyt które już miały miejsce (akceptacja wymagana jest do statystyk)
- Wysłane powiadomienia – tu możliwe jest sprawdzenie wysłanych powiadomień oraz ich statusów
- Wizytówka – wizytówka firmy, można ją wysłać potencjalnemu klientowi
Wizyty
	Tutaj można szybko podejrzeć wizyty które odbędą się dzisiaj i jutro
 
 
	- Sekcja ta jest podzielona na dwie kolumny z listami wpisów dla poszczególnych pracowników
- Po kliknięciu na wizytę pojawi się krótkie podsumowanie

Szybka rezerwacja
	W tej sekcji możliwe jest szybkie dodanie wizyty
 
 
	- Krok pierwszy - wybranie usługi
- 
		Krok drugi - możliwe jest:
		
			- Wybranie dowolnej ilości klientów
- Stworzenie nowego klienta
- Wybranie zdefiniowanej grupy klientów
 
 
	- Krok trzeci - wybór pracownika (jeśli jesteś jedynym pracownikiem ten krok zostanie pominięty)
 
	- 
		Krok czwarty - wybór wolnego terminu
		
			- Najpiew należy zawęźić ramy czasowe suwakami
- Aplikacja wyszuka najbliższe wolne terminy (kolumna “Znalezione terminy”)
- Wyboru można dokonać w kalendarzu
 
 
	- Krok piąty - podsumowanie

Wizyty do akceptacji
	Na tej stronie potwierdzamy zrealizowane wizyty
 
 
	- Nie jest to obowiązkowe, ale wymagane aby wizyty poprawnie dodały się do statystyk
- Aby zatwierdzić należy kliknąć na dany dzień lub wizytę w ramach wybranego pracownika
- Zatwierdzenie jest dostępne również po kliknięciu na kalendarz
- Przed zatwierdzeniem wizyty możliwa jest jej edycja (środkowy przycisk)

Powiadomienia SMS o wizycie
	Ta zakładka pokazuje powiadomienia wysyłane konkretnym klientom (użytkownikom)
 
 
	- Filtr pozwala na zawężenie powiadomień względem dat
- Wyszukiwanie po typach (wysłano, problem, nie wysłano)
- Graficzna reprezentacja “telefonów” użytkowników i powiadomień
BusinessCard
	
		
			Kalendarz
		
	
	
		Kalendarz pracy (główne miejsce ustalania wizyt, zajęć itp.)
	 
	 
	
		- 
			Po lewej
			
				- Lista „przypiętych” usług do szybkiego przenoszenia na kalendarz (metodą przeciągnij i upuść)
- Wybór czyj kalendarz ma być wyświetlany
- Przycisk zmiany trybu pracy kalendarza: „Wizyty” oraz "Czas pracy" (który pozwala na ustawianie czasu pracy pracowników)
 
- 
			Po prawej
			
				- Widok kalendarza
- A nad nim jest zmiana wyświetlanej liczby dni
 
 
	
		- W kalendarzu kliknięcie na dowolną godzinę wywoła ekran dodawania nowej wizyty/zajęć (poniższy ekran)
- 
			Ekran ten podzielony jest na sekcje wyboru:
			
				- Pracownika
- Daty i godziny
- Czasu i kosztu
- Usługi
- Klienta lub grupy klientów
- Dodatkowej notatki
 
 
	Podgląd wizyty oraz jej edycja jest dostępna po kliknięciu na wizytę w kalendarzu.
	 
	Wizyty można przeciągać po kalendarzu w ramach jednego pracownika co pozwala na szybką zmianę godziny lub daty.
	 
	Dodawanie z paska szybkiego wyboru
	
		- Po zdefiniowaniu listy najczęściej wybieranych usług (po lewej stronie), nową wizytę można stworzyć szybkim przeciągnięciem
- Na kalendarzu pojawi się „cień” pokazujący ile czasu dana usługa zajmuje
- Po „upuszczeniu” usługi w wybranym miejscu, pojawi się ekran edycji wizyty
 
	Wielu pracowników
	
		- W przypadku więcej niż jednego pracownika korzystając z opcji po lewej stronie wybieramy widocznych pracowników
- Każdy pracownik ma indywidualnie ustalany czas pracy - w kalendarzu przedstawione jako różne kolory
 
	W trybie czasu pracy edycja możliwa jest poprzez:
	
		- Kliknięcie na danego pracownika
- Przeciąganie kolorowego bloku w górę (wcześniej) i w dół (później)
- Złapanie dolnej krawędzi bloku danego pracownika
 
	
		
Klienci
	
	
		Ta zakładka umożliwia zarządzanie klientami
	 
	
Lista Klientów
	Tutaj można zarządzać - edytować/usuwać klientów
 
	- Po lewej stronie możemy zwiększyć ilość pokazywanych klientów
- Po prawej mamy możliwość wyszukania konkretnego klienta
- Klikając na etykiety: Imię, Nazwisko, Nr. tel, itd. możemy sortować klientów
- Pola: Wysyłać sms?, Wysyłać email?; pozwalają na określenie czy do danego klienta wysyłać wiadomości sms i email
- 
		Usuwanie wielu klientów na raz
		
			- W trybie usuwania można zaznaczyć wielu użytkowników jednocześnie
- Po kliknięciu na wiersz zmienia się jego kolor (klienta) i jest on dodany do puli do usunięcia
- 
				Kolejne naciśnięcie przycisku zmiany tryby (czerwony) spowoduje zatwierdzenie operacji usunięcia
			
 
 
	- 
		
			- Po skasowaniu klientów otrzymamy odpowiednie potwierdzenie
 
 
	- 
		Kolejne ikony w wierszach (po prawej stronie) pozwalają na:
		
			- Edycję - wewnątrz której, możemy podejrzeć historię wizyt klienta oraz jego zgody na wykonywane usługi
- Skasowanie klienta
 
Dodawanie Klienta
	Dodawanie klientów jest dostępne w prawym górnym rogu
 
 
	- Należy wypełnić wymagane dane oraz zaznaczyć typy powiadomień
Dodaj klientów vCard (eksport pliku VCF z telefonu)
	Umożliwia przesłanie kontaktów z telefonu do aplikacji
 
 
	- Aby dodać wielu klientów jednocześnie, należy wyeksportować kontakty telefonu
- A następnie plik z kontaktami (nazwa_pliku.vcf) należy zaimportować w aplikacji
- Wybierz plik
- Po załadowaniu pliku przejdź “Dalej”
 
	- Następnie wygeneruje się lista klientów
 
	- Z tej listy należy wybrać odpowiednich klientów i gotowe!
Grupy
	Zarządzanie grupami klientów
 
 
	- Druga zakładka pozwala na podejrzenie zdefiniowanych grup klientów
- W trakcie wyboru klientów do wizyty, można użyć właśnie takiej grupy
Dodaj Grupę
	Zakładka na końcu po prawej pozwala na dodanie grupy klientów
 
 
	- Po lewej stronie mamy nazwę grupy, która się będzie wyświetlała podczas tworzenia wizyty, oraz opis grupy
- Po prawej mamy wybór klientów do grupy
- 
		Przyciski obok wyszukiwania klienta pozwalają na:
		
			- Odznaczenie wybranych klientów
- Dodanie nowego klienta
 
		
Pracownicy
	
	
		Zarządzanie pracownikami firmy
	
	
Lista pracowników
	Urlopy, wizyty, dane pracowników
 
 
	- Po lewej mamy zdjęcie pracownika
- Na środku dane o pracowniku i możliwość ich edycji
- Po prawej są urlopy i wizyty danego pracownika, można je podejrzeć klikając na nie
Dodawanie pracownika
	Dodawanie nowego pracownika do firmy
 
	- Po naciśnięciu przycisku „Dodaj pracownika” pojawia się poniższy ekran
 
	- Należy podać dane takie jak: imię, nazwisko, telefon
- 
		Niezbędne jest przypisanie roli do użytkownika: administrator lub pracownik
		
			- Rola administratora pozwala min. tworzyć nowych pracowników, zarządzać kalendarzami, zmieniać ceny usług, podglądać statystyki
- Rola pracownika pozwala jedynie zarządzać swoim kalendarzem
 
- 
		Ta sekcja umożliwia ustawienie:
		
	
- Przycisk z poniższego zrzutu kopiuje ustawienia na wybrany dzień
 
	
		
			Oddziały
		
	
	
		Oddziały (zarządzanie firmą)
	 
	 
	
		Oddziały pozwalają na jeszcze lepsze zarządzanie firmą
		Można dzieki nim podzielić firmę na oddziały, każdy z własnymi pracownikami, usługami oraz kalendarzem
	 
	 
	
		Dane Podstawowe oraz Adresowe są obowiązkowe
	 
	 
	
		Godziny pracy
		- Na tej stronie można zmienić godziny pracy oddziału
		Powiadomienia
		- Ta sekcja pozwala na wybranie powiadomień które mają być wysyłane do klientów
- oraz to kiedy te powiadomienia mają być wysyłane
- Pod każdą opcją jest przykładowe powiadomienie jakie otrzyma klient
- Powiadomienia wysyłane są z niewielkim opóźnieniem względem daty utworzenia/modyfikacji
 
	
		Ustawienia kalendarza
		- Długość przeciągania w kalendarzu - minimalna zmiana czasu podczas przeciągania wizyty/notatki/urlopu
- Długość pojedyńczewgo slotu w kalendarzu - oznacza podzielenie 1 godziny w kalendarzu na odstępy o zadanej długości
- Ukryj administratorów dla pracowników - ukrywa administratorów dla zwykłych pracowników
Korzyści oddziałów
	
		- Oddziały mają własne, spersonalizowane SMS-y, które są wysyłane klientom
- Większe możliwości organizacyjne - usługi, wizyty itd. się nie mieszają
- Osobny kalendarz z wizytami
- Każdy oddział ma własną pulę usług
- Pracownicy oddelegowani do oddziału nie mogą podejrzeć danych z innego oddziału
 
	
		Gdy użytkownik należy do więcej niż jednego oddziału może przełączać się między nimi
		Wykorzystując rozkładaną listę obok profilu
	 
	Informacje
	
		- Oddziały współdzielą wspólną pulę SMS-ów całej firmy
- Pierwszy oddział jest darmowy, każdy kolejny to dodatkowy koszt 30zł wliczane w koszt subskrybcji
- Polecamy tworzenie dodatkowych oddziałów większym firmom w celu większej organizacji swoich danych
Dla użytkowników sprzed dodania oddziałów
	
		Wszystkie wasze usługi, wizyty, itd. zostały przeniesione do jednego oddziału o nazwie Waszej firmy.
		Ustawienia firmy, takie jak: czas pracy, ustawienia kalendarza i powiadomienia zostały przeniesione
		do tego oddziału. 
	 
	
		
			Statystyki
		
	
	
		W tej sekcji znajdziemy wszystkie informacje o czasie trwania usług i dane finansowe
		Dane zostaną tu wyświetlone, tylko gdy wizyty zostaną zaakceptowane!
		Wykres dochodów za dany miesiąc (w przeliczeniu na dzień)
		Wykres sumaryczny dla całego miesiąca z rozbiciem na pracowników
	 
	
		- Łączny dochód
- Łączny czas pracy wynikający z kalendarza
- Łączny czas wizyt
 
	
		Filtr
		- Po kliknięciu na "Wizyty" lub "Pracownicy" belka się rozwinie się i pozwoli na wybranie więcej opcji
 
	
		Wizyty
		- Przechodząc na poszczególne opcje uzyskamy szczegółowe informacje na wybrany temat
 
	
		Opcje zakładki Wizyty wyświetlają dane podzielone odpowiednio według:
		- Wizyty - dni
- Pracowników
- Branż
- Usług
- Czasu (łączny czas trwania)
- Dochodu (suma)
		Jako opcje zakładki Pracownicy wybieramy odpowiednio zarejestrowanych pracowników
		- Pierwszy wykres przedstawia czas pracy zestawiony z wizytami oznaczonymi odpowiednimi kolorami
- Drugi wykres przedstawia dochody
 
	
	
		W tej sekcji możemy zarządzać usługami które oferujemy
	 
	
Lista usług
	Aktywne usługi w oddziale
 
 
	- Tabela z usługami w danym oddziale
- Po lewej możliwość zwiększenia ilości wyświetlanych usług na ekranie
- Po prawej możliwość wyszukania konkretnej usługi
- Kliknięcie w nagłówek tabeli np. Nazwa lub Branża, sortuje tabelę wedle danych z nagłówka
- W opcjach mamy możliwość edycji, duplikacji oraz usunięcia danej usługi
- 
		Duplikowanie usługi - przydaje się przy tworzeniu kilku warianów jednej usługi np. różniących się czasem trwania i ceną:
		
			- Formularz jest wstępnie wypełniony danymi usługi która jest duplikowana
- Każdą opcję można zmienić
- 
				Takie wariany mogą wyglądać następująco:
				  
 
Dodaj usługę
 
	Dodawanie nowej usługi:
	- Wybór branży (np. fryzjerstwo, kosmetyczna itp.) – do wyboru tylko te branże, które są zarejestrowane w danych oddziału
- Wybór rodzaju usługi z listy usług
- Wybór przewidywanego czasu usługi
- Można mieć kilka takich samych usług o różnej długości (np Strzyżenie męskie 20 minut, strzyżenie męskie 30 minut itp) oraz przydzielać je zgodnie z przewidywanym czasem trwania dla danego klienta
- Ustalenie ceny usługi
- Wybór oddziału w jakim ma się znaleźć usługa
- Wybór jakim kolorem dana usługa będzie reprezentowana w kalendarzu
- Zaznaczenie tej opcji, dana usługa wyświetli sie w menu szybkiego dodawania po lewej stronie w kalendarzu
Typy usług
	Dodawanie usługi na bazie branż jakie obsługuje nasz oddział
 
 
	- Tutaj możemy dodać usługę na bazie branż jakie obsługuje nasz oddział
- Kliknięcie branży po lewej stronie skutkuje wyświetleniem się dostępnych usług w tej branży po prawej stronie
- Po kliknięciu w usługę wyświetla się formularz dodania usługi do oddziału
		
Ustawienia
	
	
		W tej sekcji możemy zmieniać dane firmy i ustawienia aplikacji
	 
	
Informacje ogólne
	Ustawienia podstawowych danych firmy
 
	- Podstawowe informacje o firmie takie jak nazwa, telefon, e-mail itp
- Ta sekcja pozwala na zmienę/dodanie branży, które determinują jakich usług firma może używać

Dane adresowe
	Ustawienia położenia firmy
 
	- W tej sekcji można zmienić dane adresowe naszej firmy/placówki

Bezpieczeństwo
	Ustawienia dotyczące blokowania funkcji dla użytkowników nie administratorów
 
	- Na tej stronie można utworzyć hasło (PIN) które blokuje dostęp do poszczególnych sekcji aplikacji (np. statystyk)

Płatności
	Kupowanie subskrybcji do aplikacji
 
	- Sekcja po lewej pozwala na przedłużanie abonamentu na kolejny okres
- Po prawej stronie dostępna jest historia transakcji
 
	- Przedłużenie abonamentu dostępne jest pod przyciskiem "Opłać teraz"
- Płatność obsługiwana jest przez PayU
 
	- Przedłużenie aktywacji można dokonać w dowolnym momencie, abonament przedłuży się na kolejny miesiąc licząc od daty zakończenia poprzedniego okresu, wpłaty online
Ilość SMS
	- Gdy wyczerpują się nam sms-y, na tej stronie możemy je dokupić
- Zakup wygląda tak samo jak w przypadku zakupu subskrybcji