Statystyka z Cerez, czyli jak usprawnic proces realizacji uslug?
Współczesny świat kręci się wokół statystyk — na bieżąco badamy, prognozujemy i kontrolujemy różne dziedziny życia. Na podstawie otrzymanych danych jesteśmy w stanie podążać za błyskawicznie zmieniającymi się trendami i potrzebami ludzkości. Wprowadzamy na rynek nowe produkty oraz usługi, a także aktualizujemy je do takiego stopnia, by spełniały oczekiwania konsumentów. Presja zmieniającej się rzeczywistości sprawiła, że funkcja pozyskiwania statystyk pojawiła się także w aplikacji Cerez.
Jakie statystyki zbiera aplikacja Cerez?
Kalendarz elektroniczny Cerez powstawał również w oparciu o liczne badania potrzeb użytkowników. Posiada zatem opcje, które pomagają w rozwijaniu własnego przedsiębiorstwa. Aplikacja Cerez zbiera statystyki z różnych gałęzi firmy — od zarejestrowanych wizyt, przez oferowane usługi, po ogólne dane związane z dochodem czy pracownikami. Statystyki mogą być sumowane w wybranym okresie: dniu, tygodniu, miesiącu, roku itp. Przedstawiane są zarówno w formie liczbowej, jak i na wykresie. Udostępniane informacje podzielone są na kategorie:
- Wizyty – w tym miejscu publikowane są statystyki związane z zarejestrowanymi wizytami, zatrudnionymi pracownikami, świadczonymi usługami, a także czasem poświęconym na wykonanie pracy. Całość przekłada się na statystyki dochodu oraz sugerowane przyszłe zyski — je także można zobaczyć w osobnej podkategorii.
- Pracownicy – są to szczegółowe dane dotyczące osób zatrudnionych. Administrator ma możliwość przejrzenia informacji o konkretnym pracowniku, jego uprawnieniach, czasie pracy, wykonanych przez niego usługach czy zysku, jaki przyniósł firmie.
- Firma – statystyki przedstawiają ogólne informacje związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa. Można dowiedzieć się z nich, jak prosperuje konkretna firma.
Jak można wykorzystać statystyki z kalendarza Cerez?
Dostęp do statystyk firmy to zaledwie początek sukcesu. Ważne jest, w jaki sposób się je wykorzysta. Aplikacja Cerez jest o tyle przejrzysta, że administrator może bez problemu zsumować wybrany okres pracy i wynieść z niego sporo wniosków, które przyczynią się do rozwoju zakładu, na przykład:
- spore natężenie ruchu o konkretnej godzinie lub w danym miesiącu da sygnał właścicielowi firmy, że warto w tym okresie zatrudnić więcej pracowników, zwiększyć asortyment lub podnieść ceny,
- duże zainteresowanie konkretną usługą może zadecydować o podwyższeniu ceny za jej wykonanie, z kolei usługi mniej popularne można w przyszłości lepiej wypromować,
- dane o pracownikach dają pogląd na to, jak wielu czynności się podjęli, ile pracowali i czy zasługują na premię, podwyżkę, naganę lub też, czy potrzebują dodatkowego wsparcia,
- statystyki bieżącego dochodu, a także prognozowane zyski pomogą podjąć decyzję o zmianie struktury firmy, jej ukierunkowania, sposobu promocji, a także dadzą wolną rękę w kwestii planowania wydatków.
Jak łatwo można zauważyć, aplikacja Cerez to nie tylko zwykły kalendarz elektroniczny. To zaawansowany system pozwalający kontrolować to, co dzieje się w firmie — planować przyszłość swojego przedsiębiorstwa i usprawniać je do granic możliwości. Korzystając z aplikacji, można więc liczyć na wiele korzyści w jednym pakiecie. Warto uwzględniać statystyki rozwoju swojego zakładu, dlatego że w dużej mierze to one decydują o odniesionym sukcesie.