Jesteśmy dostępni od 9:00 do 17:00 od poniedziałku do piątku

Proces cyfryzacji firmy — jak być eko z Cerez?

Proces cyfryzacji firmy — jak być eko z Cerez?

Współcześnie wiele osób chce być eko — to dobry krok w kierunku ratowania naszej planety. Firmy, które wykazują działanie proekologiczne, znacznie lepiej postrzegane są przez społeczeństwo, a tym samym wyprzedzają konkurencyjne zakłady. Takie podejście, jak się okazuje, może być również praktyczne. Przykładem jest aplikacja Cerez, która ułatwia pozbycie się wielu zagrożeń ekologicznych w firmie, a do tego jest funkcjonalna.

 

Ograniczenie zużycia papieru w Twojej firmie

„Zmiany warto zaczynać od siebie” — takie motto przyświeca firmom, które decydują się na wprowadzenie proekologicznych rozwiązań. Im szybciej zdecydują się je wdrożyć, tym właściciele będą mieli większą szansę na wyprzedzenie konkurencji. Aby zlikwidować zagrożenia ekologiczne w swojej firmie, trzeba przede wszystkim mieć ich świadomość, gdyż te znajdują się tak naprawdę w każdym zakładzie pracy.

Jako przykład można podać m.in. dużą ilość zużywanego papieru. W firmach, które nie korzystają z elektronicznego przesyłu informacji, bardzo często wszystkie dane drukowane są na kartkach. Mowa tu o grafikach pracowników, receptach, skierowaniach, powiadomieniach itp. Wszystko to może odbywać się elektronicznie, a tym samym wyklucza się konieczność tak częstego używania papieru.

Wielozadaniowa aplikacja Cerez — dla każdej branży

Głównym założeniem aplikacji Cerez jest zapewnienie jej użytkownikom swobodnego i natychmiastowego dostępu do informacji związanych z daną placówką. Zatem ani pracownik, ani klient, nie potrzebują korzystać z wydrukowanych zawiadomień. Użytkownik za pomocą aplikacji może tworzyć grafiki dla pracowników, rejestrować wizyty, a nawet wysyłać powiadomienia SMS bądź e-mail na wskazany numer.

Cerez to wirtualny kalendarz, który ze względu na swoje możliwości, staje się popularny wśród: prawników, lekarzy, mechaników, fryzjerów, restauratorów czy kosmetyczek. Z aplikacją można zaledwie kilkoma kliknięciami utworzyć bazę danych klientów i pracowników. W łatwy sposób ustala się typ usług, ich cenę, czas trwania oraz przypisuje się do nich osoby zatrudnione. Do grafiku ma się wgląd o każdej porze dzięki indywidualnym profilom, z kolei kierownicy posiadający odpowiednie uprawnienia, mogą też przeglądać statystyki z wykonanych usług, ilości zarejestrowanych wizyt,zarobków lub szacowanych przyszłych zysków.

Warto być eko i zaufać aplikacji Cerez, jak dotychczas zrobiło to wiele osób. Dzięki cyfryzacji usprawni się pracę w swojej firmie oraz podniesie jakość i szybkość obsługi klienta. Zmniejszając ilość zużywanego papieru, wspiera się środowisko, a zapewniając przejrzystość usług oraz wysyłając przypomnienia SMS o wizycie (lub zmianach w grafiku), oszczędza się czas, paliwo i zyskuje się sympatię klientów. A to tylko kilka z zalet tego programu.